BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, December 29, 2009

Raya Haji

hari raya sudah brlalu...raya haji plak sdah tibe.haha.aku ingat raya haji x la meriah macm raya...rpnye mriah gak.mse ak balik kg mak belah mak aku....aku tngok bnyk kot keta!...rmai rpnye sdre2 ak balik....mlm tu mkn sup Gear box beb!.mmg dh lpa sgale diet2 aku.hahhaha.mmg bst.ade lak msk2 skli untuk esk time tu.






keja budak2 kcik...main bntl orng nk tdi...ceh...

esknye...g la smbhyng raya...
dh care dh gmbr ni...tpi ade lak penyibuk kat sblh tu


huh..orng g smbhyng tngok boys over flower lak??=_=


then lps smbhyng ingtkn nk tngok krbn lmbu...pulak LEMBU MATI TERCEKIK NGN TALI...cehhh!! melepas!!2 thun x tngok korban...T_T...so trpkse la buat pnggng je ikan je....dngar cite ikan ni pkcik ak mncing.wooo bsr tu!!


udang ni spesel skit sbb guna kuah aku buat sndri...sdp beb!!





haaa...dh msk pon...dagingnye mmg sdp!! kjp dh licin dah...sekor buat gulai..lagi sekor mkn pngng cmtu je...mmg bst!!

ni la aktviti aku buat time raye haji.,...orng smblih lmbu kitorng smblih ikan plk.hahaha

0 comments: